Fandom

Rappelz Wikia Polska

Arena

633strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Jak tam wejść?Edytuj

Otórz dzięki interfejsowi który umożliwia nam wejście do rozpoczętej już gry jak i stworzenie własnej.

Szybka rozgrywka  Ta opcja umożliwia dołączenie do już zorganizowanego pojedynku. Bez zbędnych opcji i ustawień, klikasz i walczysz. Pozwala na zdobycie Punktów Aren (PA)

Wybierz wejście  Pozwala na samodzielne zorganizowanie rozgrywki. Ty zdecydujesz o trybie gry i ilości graczy. Pozwala na zdobycie PA.

Trening  Tryb treningowy. Pozwala wybrać dowolny tryb walki i ilość graczy. Zwycięstwo nie jest punktowane PA.

Po zebraniu wymaganej minimalnej ilości uczestników pojedynku, przeniesiesz się wprost na wybraną Arenę, po kliknięciu przycisku "Start".

Poniższa tabela prezentuje minimalną liczbę graczy, wymaganą do rozpoczęcia gry:

Tryb Minimalna ilość graczy:
2 vs 2 4
4 vs 4  6
8 vs 8  12
16 vs 16 24

Menu pozwala również na sprawdzenie bieżących wyników toczonego pojedynku.

Przyjżyjmy się teraz poszczególnym Arenom i możliwym trybom walki:

  • Klasyczny
  • Dominacja
  • Bingo

Tryb KlasycznyEdytuj

Rozgrywka w trybie Klasycznym jest bardzo prosta. Zasada jest tylko jedna - zabijaj by zwyciężyć! O tym, kto zostanie zwycięzcą, a kto przegranym zadecyduje ilość pokonanych przeciwników.

10.jpg

Walka odbywa sie na jednej z 4 aren, dostosowanej wielkością do liczby graczy.

11.jpg

Tryb DominacjaEdytuj

Walka w trybie Dominacji toczy się zawsze na polu otaczającym Stosy. Tak długo jak Twoja drużyna będzie zajmowała wyznaczony obszar wokół paleniska, PA otrzymywane za pokonanych wrogów będą naliczane podwójnie.Stos emanuje potężną Magią Cienia, która osłabia, a nawet może zadawać obrażenia.Interfejs walki  na bieżąco wskazuje, która drużyna w danym momencie posiada Stos.W trybie Dominacji otrzymasz PA za pokonanych wrogów oraz dodatkowe PA za przejęcie Stosu.Obszar pola walki poszerza się, zależnie od ilości graczy biorących udział w pojedynku:
13.jpg

Tryb BingoEdytuj

Tryb Bingo to zupełnie inny rodzaj rozgrywki. Tu liczy się przede wszystkich dobra współpraca i strategia działania. Walka toczy się na Arenie, na której ustawiono Święte Obeliski.  

15.jpg

W trakcie bitwy gracze aktywują Obeliski. Każdy aktywowany kamień zostanie zaznaczony na mini-mapie w oknie interfejsu Aren. Drużyna, która zdoła aktywować wszystkie Obeliski w jednej linii, otrzyma silne, magiczne wzmocnienie. W takiej sytuacji, aktywowane Święte Obeliski znikną i pojawią się ponownie po 1 minucie.

20.jpg

PA zostaną przyznane za każdego pokonanego przeciwnika oraz dodatkowo za aktywowane Obeliski.

Tryb Bingo dostępny jest dla drużyn 4, 8 i 16 osobowych.
16.jpg

Punkty ArenyEdytuj

Gracze biorący udział w pojedynku na Arenie, otrzymują PA za każdego pokonanego wroga lub za aktywowanie wyznaczonej struktury. Dodatkowo PA są przyznane w zależności od końcowego rezultatu bitwy: zwycięstwo, remis lub porażka.

Gracz, który zada ostateczny cios przeciwnikowi, otrzymuje 3 PA. Każdy członek drużyny otrzymuje 1 PA, kiedy pokonany zostanie gracz drużyny przeciwnej. Za aktywowanie jednej z dostępnych struktur (opisanych wcześniej), zdobyć można 2 PA.

Warto zaznaczyć, że w każdej walce istnieje maksymalna możliwa do zdobycia ilość PA. Po jej osiągnięciu, można kontynuować grę, jednak kolejne punkty nie zostaną już naliczone.

Jeżeli jedna z drużyn w całości opuści Arenę, walka zostaje przerwana, zaś PA nie zostaną przyznane.

Jeżeli walka zostanie przerwana przed upływem określonego czasu, starcie również pozostaje nierozstrzygnięte.

DRUŻYNY

2 VS 2

4 VS 4

8 VS 8

16 VS 16

Minimalny czas walki

5 minut

8 minut

8 minut

10 minut

PA można wykorzystać na zakup całkowicie nowych przedmiotów u Handlarza PA w Rondo.

Porzucienie walkiEdytuj

Opuszczenie Areny po rozpoczęciu walki jest karane. Gracz, który zdecyduje się porzucić rozgrywkę, nie będzie mógł ponownie wejść na Areny przez określony czas. Każde kolejne opuszenie Aren w czasie gry spowoduje wydłużenie tego czasu.

Nieaktywny gracz może zostać usunięty z gry przez innych uczestników, za pomocą odpowiedniego przycisku interfejsu użytkownika.

Jak wygrywać?Edytuj

Zasady nie są skomplikowane! Wygrywa drużyna, która jako pierwsza zdobędzie 100 PA. W takiej sytuacji pojawi się tabela z punktacją dla poszczególnych drużyn i graczy. Kiedy dany gracz zostanie pokonany, na ekranie wszyskich uczestników pojawi się odpowiednia informacja. Jeśli wolisz występować na Arenach anonimowo, możesz wybrać pseudonim na czas walki, który pozwoli Ci ukryć prawdziwe imię postaci.

Więcej w Fandom

Losowa wiki