Fandom

Rappelz Wikia Polska

Asura

633strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Share

Asura top.png

Wyspa Adeptów - Przeklęty Ołtarz.jpg

Pochodzenie

Asura jest rasą mroku. Rasa ta została stworzona przez boga destrukcji Echiona, wysłana by wesprzeć Gaię swoimi umiejętnościami destrukcji i zniszczenia. Asura charakteryzuje się wysoką zdolnością do unikania ataków i ukierunkowana jest na walkę ofensywną.

Miejscem rozpoczęcia przygody każdym Asura jest Przeklęty ołtarz na wyspie adeptów(na zdjeciu obok).

Rodzinne miasto Asura to Katan

Profesje Asura

Kłusownik-ico.jpg Kłusownik

Profesja startowa dla Asura.
  Pierwsza Profesja Druga Profesja
w
o
j
o
w
n
i
k
Obieżyświat-ico.jpg Obieżyświat
Profesja wojownika, posiada umiejętności pozwalające na przeprowadzenie dużej ilości ataków w krótkim czasie, przy użyciu mieczy, noży lub kuszy.
Skrytobójca-ico.jpg Skrytobójca
Profesja bezpośrednia, używająca w walce dwóch mieczy lub sztyletów, ma możliwość stawania się niewidzialnym oraz zadawania serii ciosów.
Mroczny Łowca-ico.jpg Mroczny Łowca
Profesja dystansowa, umiejętności pozwalają na szybsze poruszanie się oraz szybszy atak, tak aby zadać jak najwięcej obrażeń.
m
a
g
Mroczny Czarodziej-ico.jpg Mroczny Czarodziej
Profesja magiczna specjalizująca się w zadawaniu dużych obrażeń magicznych. Jego umiejętności pozwalają na zadanie dużego ataku, wielokrotnego ataku, ale także uśpienie przeciwnika zmniejszenie jego szybkości, oraz samoleczenia przy pomocy wyssania życia z przeciwnika, posiada możliwość zmniejszenia zagrożenia swoich ataków.
Mag Chaosu-ico.jpg Mag Chaosu
Profesja skupia się na zadaniu jak największych obrażeń o jak największej ilości powtórzeń, posiada umiejętności AoE i DoT zadające obrażenia na dużym obszarze o dużej sile.
Czarnoksiężnik-ico.jpg Czarnoksiężnik
Profesja skupia się na osłabianiu przeciwników oraz wyłączaniu ich z walki. Nie ma potężnych ataków Maga Chaosu ale możne zadać więcej obrażeń w krótkim czasie poprzez buffy zwiększające atak i obronę. Serią pułapek może utrzymać z dala od drużyny potwory a nawet bossa.
pr
zy
wo
ły
wa
cz
Mag-ico.jpg Mag
Profesja przywoływacza, wspiera bestie zwiększając możliwości bojowe (defensywnie i ofensywnie), posiada arsenał ataków magicznych oraz możliwość dzielenia życia i many z przywołaną bestią.
Mag Bitewny-ico.jpg Mag Bitewny
Kontynuacja Maga, wzmacnia swoje wsparcie i umożliwia przywołanie 2 bestii jednocześnie, zwiększa swoje umiejętności ofensywne - atak fizyczny i magiczny. Na 40 PozP posiada Aury bestii działające na całe PT.

Naturalna umiejętność

Wszystkie profesje Asura posiadają umiejętność Duży Unik zwiększającą uniki na krótki czas.

Więcej w Fandom

Losowa wiki