FANDOM

Błazen karta

Informacje

Błazen jest chowańcem którego kartę możemy otrzymać tylko poprzez nieudane połączenie kart bestii. Mimo iż Błazen ewoluuje jak inne bestie, wszystkie z jego ewolucji wyglądają tak samo.

Błazen poza pasywnymi i wzmacniającymi, nie posiada żadnych aktywnych umiejętności (w tym zjednoczenia). Lecz pomimo żadnych skili atakujacych jest wstanie bardzo ładnie bić. Jest on jednym z trzech petów które atakuja z daleka i do tego fizycznie, (innymi takimi petami sa harpia oraz demoniczna dziewczynka).

Karta Błazna może zostać użyta do ochrony łączonych kart, im wyższy poziom błazna tym większe szanse na udane połączenie kart co 10 poziomów ma zdolność pasywną którą trzeba zrobić aby było większe szanse na połączenie kart ( szanse na łączenie zwiększa się gdy pety które chcesz połączyć mają 90lv).

Błazen dalej nikt nie wie czy spojenie kart błazna jest mozliwe niektórzy twierdzą że nie a niektórzy że tak tego sporu niegdy nikt nie rozstrzygnie. Chyba że uda sie mu spoić błazna.

Błazenu

błazen

Karta

Podobnie jak Mistyczna Koala oraz Gerda, Błazna nie trzeba oswajać, znajduję się już w karcie.

Pantera menuZółwian menuKurzak menu Czerwona wróżka menuNiebieska wróżka menuYeti menuOrk menuSyrena menuSzkielet menuWilk menuOśmiornica menuLydian menu
Harpia menuJastrzębiec menuSalamandra menuBiały jednorożec menuMroczny jednorożec menu Anioł menuCentaur menuNaga menuGnoll menuGerda menuBłazen menu
Cerber menuDżin menuMistyczny dżin menuKościan menu Biały smok menuMistyczny koala menuTyran śmierci menu
Demoniczna Dziewczyna

Więcej z Fandomu

Losowa wiki