Fandom

Rappelz Wikia Polska

Błazen

633strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze29 Udostępnij

Błazen karta.png

Informacje

Błazen jest chowańcem którego kartę możemy otrzymać tylko poprzez nieudane połączenie kart bestii. Mimo iż Błazen ewoluuje jak inne bestie, wszystkie z jego ewolucji wyglądają tak samo.

Błazen poza pasywnymi i wzmacniającymi, nie posiada żadnych aktywnych umiejętności (w tym zjednoczenia). Lecz pomimo żadnych skili atakujacych jest wstanie bardzo ładnie bić. Jest on jednym z trzech petów które atakuja z daleka i do tego fizycznie, (innymi takimi petami sa harpia oraz demoniczna dziewczynka).

Karta Błazna może zostać użyta do ochrony łączonych kart, im wyższy poziom błazna tym większe szanse na udane połączenie kart co 10 poziomów ma zdolność pasywną którą trzeba zrobić aby było większe szanse na połączenie kart ( szanse na łączenie zwiększa się gdy pety które chcesz połączyć mają 90lv).

Błazen dalej nikt nie wie czy spojenie kart błazna jest mozliwe niektórzy twierdzą że nie a niektórzy że tak tego sporu niegdy nikt nie rozstrzygnie. Chyba że uda sie mu spoić błazna.

Błazenu.jpg

błazen

Karta

Podobnie jak Mistyczna Koala oraz Gerda, Błazna nie trzeba oswajać, znajduję się już w karcie.

Demoniczna Dziewczyna

Więcej w Fandom

Losowa wiki