FANDOM

Lista Ekwipunku

Wybór typu broni

Zaczynając na wyspie adeptów możemy posługiwać się każdym rodzajem broni ale już po pierwszej zmianie profesji otrzymujemy umiejętność zwiększającą szybkość używania danych grup broni - Mistrzostwo Broni Magika, Mistrzostwo Broni Uzdrowiciela itd w zależności od klasy jaką gramy. Logiczne jest że grupa broni jaka jest wymieniona w owej umiejętności pasywnej jest jedyną sensowną jaką powinniśmy używać (są wyjątki). Pierwszy poziom tej umiejętności pasywnej podnosi szybkość ataku.

Dla przykładu Mistrzostwo Broni Magika podnosi szybkość ataku o 5, lasek oraz sztyletów.

+5 nie jest dużą różnicą, ale w wypadku Maga, posługującego się umiejętnościami magicznymi, szybkość ataku fizycznego nie ma takie znaczenia jak np. dla Łucznika gdzie broń ma Szybkość ataku: -55, a pierwsza pasywna umiejętność Wojownika-Łucznika podnosi Szybkość ataku +15.

Zbroja dla klas

Ranga ekwipunku

To jakie przedmioty można na sobie nosić nasza postać zależy od Rangi przedmiotu i Poziomu Postaci. Im większy Poziom Postaci tym wyższej rangi ekwipunek możemy nosić.

Skrót Ranga Przedmiotu Wymagany Poziom Postaci
R1.png R1 Ranga 1 od 1 Poziomu
R2.png R2 Ranga 2 od 20 Poziomu
R3.png R3 Ranga 3 od 50 Poziomu
R4.png R4 Ranga 4 od 80 Poziomu
R5.png R5 Ranga 5 od 100 Poziomu
R6.png R6 Ranga 6 od 120 Poziomu
R7.png R7 Ranga 7 od 150 Poziomu do 200poziomu

Więcej z Fandomu

Losowa wiki