Fandom

Rappelz Wikia Polska

Ekwipunek

633strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Lista Ekwipunku

Wybór typu broni

Zaczynając na wyspie adeptów możemy posługiwać się każdym rodzajem broni ale już po pierwszej zmianie profesji otrzymujemy umiejętność zwiększającą szybkość używania danych grup broni - Mistrzostwo Broni Magika, Mistrzostwo Broni Uzdrowiciela itd w zależności od klasy jaką gramy. Logiczne jest że grupa broni jaka jest wymieniona w owej umiejętności pasywnej jest jedyną sensowną jaką powinniśmy używać (są wyjątki). Pierwszy poziom tej umiejętności pasywnej podnosi szybkość ataku.

Dla przykładu Mistrzostwo Broni Magika podnosi szybkość ataku o 5, lasek oraz sztyletów.

+5 nie jest dużą różnicą, ale w wypadku Maga, posługującego się umiejętnościami magicznymi, szybkość ataku fizycznego nie ma takie znaczenia jak np. dla Łucznika gdzie broń ma Szybkość ataku: -55, a pierwsza pasywna umiejętność Wojownika-Łucznika podnosi Szybkość ataku +15.

Zbroja dla klas

Ranga ekwipunku

To jakie przedmioty można na sobie nosić nasza postać zależy od Rangi przedmiotu i Poziomu Postaci. Im większy Poziom Postaci tym wyższej rangi ekwipunek możemy nosić.

Skrót Ranga Przedmiotu Wymagany Poziom Postaci
R1.png R1 Ranga 1 od 1 Poziomu
R2.png R2 Ranga 2 od 20 Poziomu
R3.png R3 Ranga 3 od 50 Poziomu
R4.png R4 Ranga 4 od 80 Poziomu
R5.png R5 Ranga 5 od 100 Poziomu
R6.png R6 Ranga 6 od 120 Poziomu
R7.png R7 Ranga 7 od 150 Poziomu do 200poziomu

Więcej w Fandom

Losowa wiki