Fandom

Rappelz Wikia Polska

Głos prawdy

633strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Głos prawdy
Poziom 1
BN Adept Iwan
Okolica Wyspa Adeptów
Miejsce Północne Wzgórze Miasta
Cel Zabij 5x Wytrzymały Kogut i 3x Błękitne Wilcze Szczenię
Wynagrodzenie
Dośw. 547
PP 42
Rupie 9100
Pkt.Gen 37
Nagroda Pudełko z Fragmentami
Nagroda (wybór) 1x Zmienione Fragmenty Inteligencji Adepta
1x Zmienione Fragmenty Siły Adepta
Kolejność
Wcześniej -
Później -

Treść zlecenia

Nie będę na Ciebie marnować mojego czasu. Jesteś kolejnym bezmyślnym niewolnikiem kleru! Myślisz, że kto tu rządzi? Nieskalana? Nieskalana, to tylko nic nie znacząca kukuełka, która myśli, że może wszystko ponieważ jest arcykapłanem.

Skąd to wiem?

Wróciła mi część wspomnień, stąd to wiem! Pamiętam kler i ich korupcję. O tak, pamiętam to dobrze. Ale czy pamiętam wojnę o której nam tak mówią? Nie! Idę o zakład, że gdzieś w zakamarkach Twojego umysłu masz jeszcze wspomnienia tego kim byłeś(aś) wcześniej.

Nie chcesz się tego dowiedzieć?

Pomyśl, nie wiem kim byłeś(aś) wcześniej, ale nie wydaje Ci się, że jesteś mi coś winny(a) za to co Ci powiedziałem o Nieskalanej? Te szkolenia są głupie. Jeśli zrobisz coś dla mnie, dam Ci w zamian coś naprawdę przydatnego.

Cel zadania

Zabij 5 Wytrzymałych Kogutów i 3 Błękitne Wilcze Szczenięcia.

Zakończenie

Wiedziałem, że możesz mi pomóc. Słuchaj, nie wiem jaka jest tajemnica tej wyspy, ale wiem że na pewno jakaś jest! Musisz mieć tylko otwarte oczy i nie możesz ufać tym instruktorom albo tej wrednej Nieskalanej. Nie byłoby potrzeby zabierać nam wspomnień, gdyby nie chciano przed nami czegoś ukrywać. Przekaż tą informację innym! Oni nie mogą tego zatrzymać! Mam coś dla Ciebie. Użyj tego kiedy będziesz w tarapatach, podniesie znacznie Twoje umiejętności.

Więcej w Fandom

Losowa wiki