Fandom

Rappelz Wikia Polska

Groty Wulkanusa

633strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze20 Udostępnij

Rappelz screen 2011Dec25 23-24-16 00000000.jpg

Szkieletor z grót.

Groty Wulkanusa to nowy Loch osobisty wprowadzony wraz z aktualizacją Kroniką 7, Część 3: Przeznaczenie.

Loch podzielony jest na cztery piętra, trzy z nich mają po 4 pokoje, ostatni tylko jeden (Boss).

Wymagania

Aby móc skorzystać z Grot Wulkanusa wymagane jest:

  • Poziom postaci 30+
  • Zaliczone Podstawowe z zadań Grot Wulkanusa.

Loch

  • Jest wiele wejść (Wrot) do Grot Wulkanusa, można je zlokalizować na normalnej mapie (Alt + M).
  • Groty Wulkanusa są lochem osobistym co oznacza że nie można się tam dostać z Drużyną. Każdy wchodzi osobno.
  • Poziom potworów w grotach jest dostosowany do poziomu gracza.
  • Do 109 poziomu potwory nie atakują same gracza, ale powyżej 110 Poziomu stają się agresywne.
  • Wejście do kolejnych pokoi pięter wymaga posiadania Łez danego piętra.
  • Każde z pięter (poza ostatnim) ma kilkanaście potworów wewnątrz. Są one silniejsze niż Mistrzowie, ale mają mniej PŻ niż potwory w lochach.
  • Po zabiciu potwora w Grotach Wulkanusa, nie pojawiają się on ponownie, a więc pokój można oczyścić.
  • Po oczyszczeniu pokoju pojawia się portal który można wykorzystać do odstania się do kolejnego pokoju na tym piętrze lub do kolejnego piętra.
  • Do kolejnego piętra można przejść już po oczyszczeniu jednego z pokoi na danym piętrze, lub wykorzystać wszystkie pokoje na danym piętrze i zdobyć więcej EXP i PP.
  • Ostatnie piętro to Boss Wulkanus.
  • Potwory w Grotach daje mniej expa niz potwory w Lochu, ale wiecej niz potwory na powierzchni. Tzn. ze mozemy spokojnie expic w Grotach, jesli nei dajemy rady w Lochach.

Zadania

Wewnątrz grot można zaliczać zadania zlecane przez Przewodniczącego Zwiąsku Kupców. Część z nich można powtarzać pojedynczo, resztę można powtarzać jako sekwencję (kilka zadań kolejnych po sobie).

Więcej w Fandom

Losowa wiki