Rappelz Wikia Polska

Klejnoty Dusz

633strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Share

Klejnoty Dusz

Kamienie dusz stanowią dodatkowy bonus do statystyk postaci. Wzmacniają nasze atrybuty począwszy od siły, zręczności , inteligencji itp. a skończywszy na częstości ataków krytycznych i szybkości ataków.

Oczywiście żadne umiejętności nie potrzebują na dłuższą metę kamieni dusz, lecz jeśli je posiadamy to jest to uwarunkowaniem dbaniem o przedmioty w których się one znajdują. Nie trzeba ich aktywować, wystarczy osadzić wybrany kamień osadzić w miejscu specjalnie dla niego przygotowanym.

Osadzanie Klejnotów Dusz

Klejnoty Dusz możesz umieścić w odpowiednich miejscach w ekwipunku u Gliptyka.
Zbroja, rękawice, bronie jednoręczne, buty, hełmy i tarcze posiadają po dwa miejsca na kamienie dusz, natomiast bronie dwuręczne posiadają po cztery gniazda.

  • Jeśli przedmiot posiada dwa gniazda to można wsadzić jeden kamień z podstawowymi statystykami.
  • Jeśli przedmiot posiada cztery gniazda to można osadzić w nim po dwa kamienie wzmacniające ten sam czynnik.

Pamiętaj że :

  • Nie można usunąć kamienia z żadnego przedmiotu można co najwyżej zastąpić innym na tym samym poziomie lub wyższym.
  • Nie można mieć dwóch identycznych kamieni dusz w jednym przedmiocie chyba, że jest to broń dwuręczna.
  • Jeśli umieścisz w przedmiocie kamień który wymaga wyższego poziomy niż go posiadasz, to nie otrzymasz z niego żadnych korzyści do czasu osiągnięcia danego poziomu.
  • Epickie kamienie dusz najtrudniej zdobyć, gdyż wypadają tylko z epickich bossów będących w lochach lecz dają największy bonus do statystyk.

Ładowanie Klejnotów Dusz

Moc kamieni dusz spada za każdym razem gdy połączenie z serwerem zostanie zerwane, zginiesz bądź użyjesz umiejętności.

Aby naładować kamienie dusz należy się udać do Gliptyka a on za niewielką opłatą w Laku naładuję je do pełna (jeśli posiadamy tyle laku).

Więcej w Fandom