Rappelz Wikia Polska

Lochy

633strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Portal do sanktuarium.png

Portal/Wejście do Sanktuarium

O lochach

Lochy są miejscem przeznaczonym do gry w grupie, ale nie tylko.

Dużym atutem zabijania potworów w Lochach w przeciwieństwie do powierzchni jest wysokie otrzymywanie doświadczenia i PP. Najefektywniej gra się w lochach w grupie - drużynie.

Więcej o Drużynie tutaj i o zasadach jakimi kierować się w lochach.

Ważne !

  • Im więcej osób w drużynie tym szybciej idzie zabijanie potworów. Mimo iż doświadczenie rozdzielane jest pomiędzy wszystkich rachunek wychodzi zawsze taki sam szybciej zabijając zbiera się więcej punktów niż w małym PT a dłużej bijąc.
  • Uwaga! W Lochach bije się JEDNEGO POTWORA NARAZ!

HD

W lochach możemy przenieść się do specjalnej strefy gdzie występują dużo mocniejsze potwory, ale otrzymujemy też dużo więcej doświadczenia.

Koala!

Aby udać się do HD musimy w zwykłym lochu zabić koale, dzięki czemu otworzymy portal który nas tam przeniesie. Koala występuje w salach z bossami. Portal pozostaje otwarty przez około 10 min.

DC lub kliknięciu "potwierdź" po śmierci powoduje przeniesienie nas do miasta!

Lochy

Poz. Potw. Nazwa
10 - 17 Navislamia
30 - 50 Grobowiec Arid (Wejścia 1 oraz 2)
50 - 70 Zagubiona Kopalnia (Wejścia 1 oraz 2)
70 - 90 Kryształowa Góra (Wejścia 1 oraz 2)
90 - 113 Płaskowyż Palmir (Wejścia 1 oraz 2)
120 - 145 Sanktuarium
125 - 150 Świątynia Pradawnych
145 - 170 Świątynia Zagubionych Dusz
165 - 190 Świątynia Wypędzenia
wg.rangi

Groty Ursa

160 - 185

Świątynia Kubriana

Lodowa Wyspa

Nowe lochy- podziemia

Wraz z 2 częścią kroniki VIII zostały dodane 4 nowe lochy 

  • Podziemia Grobowca Arid
  • Podziemia Zagubionej Kopalni
  • Podziemia kryształowej Góry
  • Podziemia Kaplicy Płaskowyżu Palmir

Lochy te zostały zrobione z myślą o graczach 160+.

Wejścia do nich znajdują się u BN który znajduje się przy wejściu do każdego z wymienionych lochów (arid,lm,cv i pp)

Jak każdy loch tak i te mają swoich bosów: Meduza, Czarna Wdowa, Archeropteryks i Tarchian.

W lochach znajdują się także nowe potwory:

  • Piekielny Klejnot
  • Błękitny Fanatyk
  • Złoty Fanatyk
  • Czerwony Fanatyk
  • Bazyliszek
  • Meduza
  • Tarantula
  • Czarna Wdowa
  • Euoplocefal
  • Archeopteryks
  • Krwawy Szlam
  • Tarchian
  • Zmutowana Trująca Ropucha
  • Zmutowana Młoda Zaraza
  • Zmutowany Kraken
  • Zmutowana Wywerna Ostrołuska
  • Zmutowany Pożeracz
  • Zmutowany Zwiastun Zagłady
  • Zmutowana Trująca Ropucha
  • Zmutowana Młoda Zaraza
  • Zmutowany Kraken
  • Zmutowana Wywerna Ostrołuska
  • Zmutowany Pożeracz
  • Zmutowany Zwiastun Zagłady

Oblężenie Lochów

Lochy są również polem bitwy dla gildii. Każda Gildia, która spełnia warunki danego Lochu, może wziąć udział w oblężeniu Lochu i w razie wygranej zostać jego zarządcą.

Warunkiem możliwości udziału w oblężeniu są:

  • Założyciel gildii musi mieć conajmniej poziom o 20 niższy, niż Loch
np. Loch Arid posiada poziom 50, więc Założyciel Gildii powinien mieć minimum 30 poziom.
  • Założyciel gildii musi zarejestrować swój udział poprzez kamienień stojący przed lochem.
  • Gildia musi przejść eliminacje. Mogą być przeprowadzane w wtorek,środe,czwartek!
Eliminacje polegają na zabiciu bossów występujących w poszczególnych lochach np. w Arid musimy zabić Infernie i Chimeriusa. Trzeba to zrobić w jak najkrótszym czasie, jeśli dwie gildie będą przechodzić eliminacje wygrywa ta która będzie mieć lepszy czas w zabijaniu bossów.
Drużyna która będzie atakować bossy musi zostać stworzona przez komendę /screate Nazwa_Drużyny oraz tylko jedna drużyna może robić tak zwany time atack podczas eliminacji.

Walka o Loch (Oblężenie) odbywa się w soboty lub niedzielę.

Przykładowo: Loch arid1 - Oblęzenie Sobota 13:00-15:00
  • 20minut przed oblężeniem pokazuje się komunikat. Najlepiej już wcześniej jest mieć założoną drożynę oblężnicza.
  • Drużynę tworzymy poprzez Komendę
/screate Nazwa_drużyny
  • Drugą, trzecią, czwartą drużynę zakłada wskazana osoba przez mistrza gildii, musi być podana przez tą komendę
/sinvite_gp Imię_Postaci (tworzy Drużynę na Oblężenie Lochu lub Rajd, której przywódca staje się wskazana osoba z Gildii)
  • Osoba która została wyznaczona zaprasza ustalone osoby które będą atakować loch.

Przebieg na przykładzie Arid

  • Po rozpoczęciu ataku gildia atakująca pojawia się normalnie przy wejściu do lochu a obrońcy wewnętrz Lochu - w sali chimeriusa.
  • Tam gdzie się pojawiliśmy stoi Filar Zmian, jego muszą zniszczyć obrońcy aby obronić loch, my musimy zniszczyć Serce Lochu które jest w komnacie Chimeriusa.
  • Jeśli przez 2h nie zniszczymy serca ani drożyna broniąca nie zniszczy filaru - wygrywają obrońcy lochu.

Jeśli loch nie ma obrońców:

  • cała drużyna leci w stronę komnaty chimeriusa,
  • zabija strażnika stojącego obok Serca i niszczycie serce.

Zazwyczaj trwa to 4-5minuty, zależy od szybkości poruszania się graczy. Im szybciej dobiegniemy tym szybciej ich zniszczymy.

Profity z przejętego lochu

  • Osoby które expią w lochu zarabiają na ten loch, Mistrz gildii ustawia podatek od laku i rupii [minimum 1% i maksymalnie 10%]
  • Gracze expiący w lochu zdobywają lak i rupie, z czego 10% każdego laku i każdej kupki rupii trafia do skarbca.
Przykładowo. Jest ustawione 10% podatku - Dropło 100laku to oznacza że 10laku wędruje do skarbca, tak samo dzieje się z rupiami.
  • Dostęp do skarbca możliwy jest poprzez Zarządce Lochu znajdującego się zaraz po wejściu do lochu.

Czasy oblężeń lochów

Loch Oblężenie
Dzień Godzina
Grobowiec Arid 1 Sobota 13:00 - 15:00
Grobowiec Arid 2 Niedziela 13:00 - 15:00
Pierwsza Zagubiona Kopalnia Sobota 14:00 - 16:00
Druga Zagubiona Kopalnia Niedziela 14:00 - 16:00
Pierwsza Kryształowa Dolina Sobota 15:00 - 17:00
Druga Kryształowa Dolina Niedziela 15:00 - 17:00
Kaplica Płaskowyżu Palmir 1 Sobota 16:00 - 18:00
Kaplica Płaskowyżu Palmir 2 Niedziela 16:00 - 18:00
Sanktuarium Niedziela 23:00 - 1:00
Świątynia Zagubionych Dusz Niedziela 19:00 - 21:00
Świątynia Pradawnych Sobota 17:00 - 19:00
Świątynia Wypędzenia Sobota 19:00 - 21:00

Więcej w Fandom