FANDOM

Profesja Mistrzowska stanowi rozszerzenie umiejętności drugiej profesji, nie jest trzecią profesją. Dzięki Profesji Mistrzowskiej można podnieść poziom posiadanych umiejętności do drugiego stopnia, a także posiąść kilka zupełnie nowych.

W jaki sposób osiągnąć Profesję Mistrzowską

  • Konieczne jest ukończenie głównego ciągu Zadań z Wiedźmą (stare i nowe Zadania w Lochu Mallebrot), postać musi posiadać minimum 148 lvl.
  • Przystąpienie do ciągu zadań (około 30 oraz końcowe test) by wejść do lochu należy udać się do Hektora.
  • Przejść 4 Sfery Profesji ( Wojownika, Maga, Łowcy, Przywoływacza ) w każdej z nich dostajemy część ekwipunku Mistrzowskiego.
  • Zadania składają się z testów siłowych, zręcznościowych jak i z zagadek.
  • Po przejściu wszystkich 4 Sfer, spotkamy się jeszcze z kilkoma zadaniami, po ich wykonaniu zdobywamy Profesję Mistrzowską, Białego Tygrysa ( wierzchowiec tylko dla pr. Mistrzowskich) oraz 2 punkty talentu za które możemy wykupić umiejętności z nowego drzewka.

Profesja Mistrzowska pozwala na wybranie drogi rozwoju bohatera odpowiedniej dla obranego stylu gry. Maksymalnie można rozdzielić 5 Punktów Talentu.

Zobacz też: Czym są i jak zdobyć, Punkty Talentu

Więcej z Fandomu

Losowa wiki