Fandom

Rappelz Wikia Polska

Profesja Mistrzowska

633strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Profesja Mistrzowska stanowi rozszerzenie umiejętności drugiej profesji, nie jest trzecią profesją. Dzięki Profesji Mistrzowskiej można podnieść poziom posiadanych umiejętności do drugiego stopnia, a także posiąść kilka zupełnie nowych.

W jaki sposób osiągnąć Profesję Mistrzowską

  • Konieczne jest ukończenie głównego ciągu Zadań z Wiedźmą (stare i nowe Zadania w Lochu Mallebrot), postać musi posiadać minimum 148 lvl.
  • Przystąpienie do ciągu zadań (około 30 oraz końcowe test) by wejść do lochu należy udać się do Hektora.
  • Przejść 4 Sfery Profesji ( Wojownika, Maga, Łowcy, Przywoływacza ) w każdej z nich dostajemy część ekwipunku Mistrzowskiego.
  • Zadania składają się z testów siłowych, zręcznościowych jak i z zagadek.
  • Po przejściu wszystkich 4 Sfer, spotkamy się jeszcze z kilkoma zadaniami, po ich wykonaniu zdobywamy Profesję Mistrzowską, Białego Tygrysa ( wierzchowiec tylko dla pr. Mistrzowskich) oraz 2 punkty talentu za które możemy wykupić umiejętności z nowego drzewka.

Profesja Mistrzowska pozwala na wybranie drogi rozwoju bohatera odpowiedniej dla obranego stylu gry. Maksymalnie można rozdzielić 5 Punktów Talentu.

Zobacz też: Czym są i jak zdobyć, Punkty Talentu

Więcej w Fandom

Losowa wiki