Rappelz Wikia Polska

Ulepszanie przedmiotów

633strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Ulepszanie przedmiotów
Poziom 1
BN Mentor Gildas
Okolica Wyspa Adeptów
Miejsce Miasto Adeptów
Cel Ulepsz broń do conajmniej 2 poziomu
Wynagrodzenie
Dośw. 108
PP 8
Rupie 2800
Pkt.Gen 12
Nagroda Napój Szybkości Ruchu Adepta
Nagroda (wybór) Napój Ataku Adepta
Napój Szybkości Ataku Adepta
Napój Obrony Adepta
Napój Szybkości Ruchu Adepta
Kolejność
Wcześniej Wróć do Gildasa
Później Prośba kupca

Treść zlecenia

Cóż, zanim zaczniemy nasz następny etap treningu, zobaczmy co można by ulepszyć w Twoim wyposażeniu.
Odwiedź Tanielę, naszego kowala. Znajdziesz ją na południowym końcu górnego tarasu, poproś ją o ulepszenie Twojej broni do 2 stopnia. Zgłoś się do mnie kiedy już polepszysz swoją broń.

Cel zadania

Spotkaj się z kowalem aby ulepszyć swoją broń do poziomu 2 a następnie zgłoś się do Gildasa. Jeśli nie masz wystarczającej liczby Rupii, zdobądz je polując na potwory.

Zakończenie

Teraz, kiedy Twoja broń jest już ulepszona, możesz zadawać dużo większe obrażenia. Nieźle, co? No dobrze, czas wziąć się za prawdziwą pracę. Trening dla średnio zaawansowanych jest znacznie trudniejszy niż podstawowe lekcje, więc nie myśl sobie, że będziesz się tutaj obijać. Wymagam od Ciebie perfekcji w tym co robisz!

Więcej w Fandom