Rappelz Wikia Polska

Umiejętności

633strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

To jest tylko mała część docelowego artykułu - rozwiń go jeśli możesz!

Ogólnie

Za każdym razem kiedy zabijamy potwora dostajemy Doświadczenie (EXP) oraz Punkty Profesji (PP). Dzięki PP, możemy podnosić swój Poziom Profesji (PozP) oraz uczyć się nowych umiejętności.

Umiejętności możemy podzielić na:

  • Umiejętności Pasywne działają na naszą postać cały czas, nie zużywają many, są zawsze aktywne od momentu gdy wykupimy daną umiejętność.
  • Umiejętności Aktywne możemy używać wywołując z paska szybkiego dostępu lub za pomocą skrótów, niosą ze sobą jakiś skutek, jednak do ich użycia potrzebna jest Mana. Mogą to być ataki, wzmocnienia i samowzmocnienia bądź klątwy (debuffy).
  • Aury które po włączeniu zużywając PM dają jakiś efekt i działają do czasu ich wyłączenia lub skończenia się many. Tak działa np. zjednoczenie lub umiejętności wspierające klas przywoływaczy.

Nasze umiejętności możemy rozwijać kosztem PP, oraz możemy na nie wpływać Kartami Umiejętności albo Kartami Bossów.

Okno Umiejętności

Dostosowanie Poziomu Umiejętności

Więcej w Fandom