Rappelz Wikia Polska

Wyszkolony Deva

633strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Wyszkolony Deva
Poziom 1
Rasa Deva
BN Nauczyciel Sistania
Okolica Wyspa Adeptów
Miejsce Obóz Początkujących
Cel Naucz się: Rażenie, Trening Defensywny i Trening Ofensywny
Wynagrodzenie
Dośw. 112
PP 8
Rupie 2100
Pkt.Gen 9
Nagroda Ornito dla Adeptów
Nagroda (wybór) Strój Deva
Strój Podróżnika
Kolejność
Wcześniej Osiągnij 3. Poziom Profesji (Deva)
Później Rendez-vous z Gildiasem

Treść zlecenia

Nadeszła pora na Twój pierwszy test. Pokaż, że potrafisz nauczyć się nowych umiejętności. Naucz się Rażenia Poz. 1, Treningu Ofensywnego Poz. 1 i Treningu Defensywnego Poz. 1
Jeśli nie masz wystarczającej liczby Punktów Profesji (PP), zabijaj potwory, aż uzyskasz potrzebną ilość. Pokaż mi prawdziwy trening umiejętności!

Cel zadania

Po rozpoznaniu Rażenia Poz. 1, Treningu Ofensywnego Poz. 1 i Treningu Defensywnego Poz. 1, zgłoś się do Sistanii.

Zakończenie

Dobra robota! Widzę, że nauka nowych zdolności łatwo Ci przychodzi. Jako, że idzie ci tak dobrze, pozwól, że dam Ci specjalną nagrodę. Ornito, to najlepszy przyjaciel podróżnika jeśli chodzi o podróże na dalekie odległości. Kliknij dwa razy na Ornito w Twoim ekwipunku by go dosiąść. Jest szybki, ale pamiętaj, jak Ci go tylko wypożyczam, tak więc kiedy upłynie jego czas wróci do mnie. Zawsze możesz wynająć nowego, by to zrobić porozmawiaj z którymś z napotkanych Poszukiwaczy Przygód.

Więcej w Fandom