Fandom

Rappelz Wikia Polska

Wytrzymałość

633strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Share

Wytrzymałość możemy sprawdzić najeżdżając kursorem na pasek doświadczenia w dolnej części okna z statusem postaci (lewy górny róg ekranu). Wytrzymałość (jeśli ją mamy) podwaja zdobywane przez postać doświadczenie oraz PP, jednak za każdym razem kiedy to robi zmniejsza się.

Wytrzymałość regeneruje się powoli sama, kiedy znajdujemy się w mieście oraz kiedy jesteśmy wylogowani. Istnieje jednak kilka sposobów regeneracji wytrzymałości oraz wpływania na jej poziom:

  • Wspomagacze Wytrzymałości - odnawiają 200 punktów wytrzymałości i zablokowują jej zużywanie na czas 1 godziny. Możemy je kupić w Sklepie Rappelz za gotówkę, odkupić od innych graczy lub otrzymać (nie wolno nimi handlować):
    • Dostajemy je co piąty poziom postaci (5, 10, 15 itd.) musimy je jednak zużyć w ciągu 7 dni od zdobycia, są przypisane do postaci,
    • Otrzymujemy przy niektórych zadaniach jako nagrodę, min na wyspie adeptów, po zmianie 1 Profesji, 3 Sztuki bez ograniczenia czasowego ale przypisane do postaci.
    • Z darmowych kodów, przy okazji wydarzeń, są przypisane do konta lub postaci.
  • Namiot - zwiększa on tempo regeneracji wytrzymałości - w jaki i poza miastem:
    • Namiot można kupić w Sklepie Rappelz,
    • Otrzymujemy na wyspie adeptów, po zmianie 1 Profesji, na ograniczony czas, przypisany do postaci.
  • Wytrzymałość - w butelkach po 500 lub 1000 Wytrzymałości, otrzymujemy za wykonanie niektórych zadań, odzyskują określoną ilość (500 lub 1000) Wytrzymałości.

Więcej w Fandom

Losowa wiki