Przedmioty zużywalne są najpopularniejszymi przedmiotami w grze. Niektóre mogą być kupione u handlarzy lub otrzymane za wykonanie zdań, inne dostępne są tylko jako drop (wypadają z potworów).

Napoje

Czerwone Napoje

Czerwone Napoje przywracają określoną ilość po użyciu. Można je ponownie użyć po 60 sek. Napoje Poz 1 do 3 dostępne są u handlarzy BN.

Nazwa W.Poz. Przyw. PŻ Waga Cena
Czerwony Napój Lv1 Czerwony Napój Lv11801200
Czerwony Napój Lv2 Czerwony Napój Lv2201602400
Czerwony Napój Lv3 Czerwony Napój Lv3402704800
Czerwony Napój Lv4 Czerwony Napój Lv46040061400
Czerwony Napój Lv5 Czerwony Napój Lv58050082200
Czerwony Napój Lv6 Czerwony Napój Lv6100700103200
Czerwony Napój Lv6 Czerwony Napój Lv7120850124400
Czerwony Napój Lv6 Czerwony Napój Lv81401000145800

Niebieskie Napoje

Niebieskie Napoje przywracają określoną ilość PM po użyciu. Można je ponownie użyć po 60 sek. Dostępne tylko jako drop (wypadają z potworów).

Nazwa W.Poz. Przyw. PM Waga Cena
Niebieski Napój Lv1 Niebieski Napój Lv11801300
Niebieski Napój Lv2 Niebieski Napój Lv2201602600
Niebieski Napój Lv3 Niebieski Napój Lv34027041200
Niebieski Napój Lv4 Niebieski Napój Lv46040062100
Niebieski Napój Lv5 Niebieski Napój Lv58050083300
Niebieski Napój Lv6 Niebieski Napój Lv6100700104800
Niebieski Napój Lv6 Niebieski Napój Lv7120850126600
Niebieski Napój Lv6 Niebieski Napój Lv81401000148700

Pomarańczowe Napoje

Pomarańczowe Napoje przywracają określoną ilość po użyciu. Można ich użyć ponownie po 60 sek, czas dzielony jest z Czerwonymi Napojami. Nie są już dostępne u Handlarzy.

Nazwa W.Poz. Przyw. PŻ Waga Cena
Pomarańczowy Napój Lv1 Pomarańczowy Napój Lv11801200
Pomarańczowy Napój Lv2 Pomarańczowy Napój Lv2201602400
Pomarańczowy Napój Lv3 Pomarańczowy Napój Lv3402704800
Pomarańczowy Napój Lv4 Pomarańczowy Napój Lv46040061400
Pomarańczowy Napój Lv5 Pomarańczowy Napój Lv58050082200
Pomarańczowy Napój Lv6 Pomarańczowy Napój Lv6100700103200

Pomarańczowy Napój jest pozostałością po zmianach jaki zaszły w Rappelz przy okazji Kronik 5. Dawniej Czerwony Napój zachowywał inaczej, zamiast natychmiast leczyć, powoli odnawiał życie tak jak leczenie HoT u uzdrowiciela. Pomarańczowy napój natomiast przywracał życie natychmiast po użyciu. Dostępny był u Handlarzy.

Napoje Wzmacniające

Napój Szybkości

Napoje Szybkości zwiększają Szyb.Atk na czas 10 minut od użycia. Można je użyć ponownie po 30 sekundach. Napój Szybkości jest dostępny u BN Handlarzy, Luksusowy Napój Szybkości oraz Super Napój Szybkości dostępne są tylko jako drop (z potworów).

Nazwa Szyb.Atk Waga Cena
Napój Szybkości Napój Szybkości+5%11000
Luksusowy Napój Szybkości Luksusowy Napój Szybkości+7%24000
Super Napój Szybkości Super Napój Szybkości+9%48000

Napój Magii

Napój Magii zwiększa szybkość magiczną na 10 min od użycia. Może być użyty ponownie już po 30 sekundach. Napój Magii jest dostępny u BN Handlarzy, Luksusowy Napój Magii oraz Super Napój Magii dostępne są tylko jako drop (z potworów).

Nazwa Szyb.Mag Waga Cena
Napój Magii Napój Magii+5%11000
Luksusowy Napój Magii Luksusowy Napój Magii+7%24000
Super Napój Magii Super Napój Magii+9%48000

Napój Wiatru

Napój Wiatru zwiększają szybkość poruszania się na czas 10 minut od użycia. Można go użyć ponownie po 30 sekundach. Napój Wiatru jest dostępny u BN Handlarzy, Luksusowy Napój Wiatru oraz Super Napój Wiatru dostępne są tylko jako drop (z potworów).

Nazwa Szyb.Ruch Waga Cena
Napój Wiatru Napój Wiatru+5%11000
Luksusowy Napój Wiatru Luksusowy Napój Wiatru+7%24000
Super Napój Wiatru Super Napój Wiatru+9%48000

Napoje Wytrzymałości

Zwoje

Zwoje Odzyskania

Zwoje Przywrócenia

Zwoje Odzyskania Życia

Zwoje Odzyskania Many

Inne

Creature Wind Scrolls

Counterpoison Scrolls

Zwój Wskrzeszenia

Zwój Powrotu

Spożywcze

Jedzenie

Picie

Fragmenty

Oczyszczone Fragmenty

Zmienione Fragmenty

Ulepszenia Kowala

Odłamki Księżycowe

Odłamki Księżycowe to przedmioty, które mogą zostać użyte na potworach. W efekcie czego, potwór na którym zostanie użyta umiejętność Odłamka Księżycowego, będzie otrzymywał od nas 2x większe obrażenia. Aby można było użyć tej umiejętności trzeba posiadać odpowiednią do jej poziomu ilość Odłamków Księżycowych.

Odłamki możemy kupić u Handlarza Lakiem za Lak lub Rupie. Oczywiście najbardziej opłaca się wymieniać za Lak, który zbieramy podczas walki, dlatego też niektórzy gracze inwestują w naszyjnik o większej pojemności (maksymalnie może mieścić 5500 Laku).

Od części 3 , kroniki 7 Rappelz, jest tylko jeden typ odłamków - Odłamek Księżycowy. Wzmacniają one zadawane obrażenia fizyczne oraz magiczne. Odłamki nie mają również rangi gdyż nie można używać ich bezpośrednio na potworach - służy do tego "Umiejętność: Odłamek Księżycowy". W zależności od poziomu tejże umiejętności działa ona na różne rangi potworów i zużywa różne ilości odłamków.

Rangi

Poziom Umiejętności Zużyte odłamki Ranga Maks. Poziom potwora
1 1 Ranga 1 20
2 2 Ranga 2 50
3 4 Ranga 3 80
4 7 Ranga 4 100
5 11 Ranga 5 120
6 16 Ranga 6 150
7 22 Ranga 7 180
8 55 Ranga 8 180+

Zużywalne przedmioty to te które najnormalniej znikają po ich użyciu. Do grupy przedmiotów Zużywalnych zaliczamy:

Czerwone i Niebieskie Napoje - leczą Punkty Życia i Punkty Magii (mane)

Zwoje Odzyskiwanie PM i PŻ - odzyskują niewielką część PM i PŻ

Zwoje - do tej kategorii zaliczamy wszystkie zwoje : Powrotu, Wskrzeszenia, Zwoje Zmiany Imienia Bestii Maskotki.

Artykuły Spożywcze - którymi można regenerować PŻ i PM

Napoje Wiatru, Szybkości i Magii - często "wylatują" z mobów istnieje dużo poziomów tych napojów.

Wspomagacze Wytrzymałości - popularne ss'y, do nabycia w sklepie Rappelz (dostajemy je także co 5 lvl'i), które zwiększają liczbę zdobywanego doświadczenia.

Odłamki Siły, Mocy, Księżycowe - szczegółowy opis w innym artykule na Rappelz Wikia.

Przysmaki Zwierzaka - także popularne, zwiększają doświadczenie zdobywane przez zwierzaka podczas expienia.

i wiele, wiele innych. (dużo można ich spotkać w sklepie Rappelz, różne ciastka itp.)

Więcej z Fandomu